Keneen olen yhteydessä, jos tuotteeni ei toimi?
Mikäli jokin IDO-tuotteesi ei toimi kunnolla, kuten esim. WC vuotaa tai ei toimi lainkaan, ota yhteyttä tuotteen myyneeseen jälleenmyyjään. Säilytä aina kuitti kaikista IDO-ostoksistasi.
Mikäli jälleenmyyjä tai heidän kauttaan asiaa hoitanut ammattilainen ei pysty ratkaisemaan asiaa, ovat he yhteydessä suoraan meihin, eli valmistajaan, jonka jälkeen päätämme yhdessä, mikä on paras ratkaisu ongelmaan.
Onko IDO-tuotteessani takuu?
Kaikissa IDO-tuotteissa on yleinen Geberit Groupin tuotetakuu. Alla olevasta taulukossa on esitetty pääsääntöiset takuuajat kullekin tuoteryhmälle. Jokainen jälleenmyyjältämme ostettu IDO-tuote sisältää täyden takuun.
Tuotteille, jotka on ostettu 1. tammikuuta 2019 tai sen jälkeen:
10-vuoden takuu
- Kylpyhuonekeramiikka (WC-istuimen posliiniosat, pesualtaat, bideesuihkut, urinaalit, jne.)
- Synteettiset tuotteet (kylpyammeet)
2-vuoden takuu
- WC-istuimen kannet ja huuhtelupainikkeet
- Kylpyhuonekalusteet
Loppukäyttäjän takuuehdot 2019 alkaen.
Mikäli haluat tehdä valituksen tuotteesta, ota yhteys tahoon, joka tuotteen on myynyt.
Takuu on voimassa, mikäli vian todetaan olleen tuotteessa jo ennen ostohetkeä. Takuu kattaa tuotteen korjauksen tai niiden osa-alueiden korjauksen, joissa vikaa ilmenee.
Takuu ei korvaa jos:
- tuote on asennettu väärin
- tuotteen huollossa on tapahtunut laiminlyöntejä
- tuotetta on käytetty väärään, sille kuulumattomaan tarkoitukseen
- tuotetta on yritetty korjata ja korjaus on tehty väärin
- tuotetta on yritetty muokata tai kustomoida
- asiakas on ollut tietoinen tuotteessa esiintyvästä viasta ostohetkellä
- vian voidaan katsoa syntyneen tuotteen kuljetuksen aikana.
Takuu ei myöskään korvaa tilanteissa, jotka liittyvät käytetyn veden epäpuhtauteen tai normaaliin kulumiseen.
IDO asiakaspalvelu
Saat parhaiten yhteyden asiakaspalveluumme olemalla yhteydessä ensin tuotteen myyneeseen ja asentaneeseen tahoon, sillä heillä on paras ymmärrys tilanteesta ja kyseisestä tuotteesta.